Spausdinti

Verslui apie vartotojų teises: glaustai ir aiškiai

Verslininkai visoje Europoje privalo užtikrinti vartotojų teises – priešingu atveju rizikuojama ne tik prarasti gerą reputaciją ir pirkėjus, bet ir įsivelti į ginčus, kurie gali kainuoti nemažai laiko ir pinigų. Kaip to išvengti, jei informacijos daug ir nėra laiko ją studijuoti?

vartotoju teises

Europos Komisija inicijavo unikalią mokymo programa Consumer Law Ready (CLR), kuri padeda smulkaus ir vidutinio verslo atstovams suprasti ir laikytis reikalavimų, įtvirtintų naujausiuose ES vartotojų apsaugos teisės aktuose. Programa apima penkias temas: ikisutartinės informacijos reikalavimai, sutarties atsisakymo teisė, vartotojų teisės ir garantijos, įsigijus nekokybišką prekę,  nesąžininga komercinė veikla ir alternatyvūs ginčų sprendimo būdai. Temos aptariamos iš verslininko pozicijos, remiantis realiomis situacijomis, todėl informacija lengvai suvokiama.

Lietuvos vartotojų organizacijų aljansas (LVOA), Consumer Law Ready atstovai Lietuvoje, siūlo Lietuvos verslininkams pasinaudoti nemokama galimybe prisijungti prie programos ir gauti informaciją patogiausiu būdu: pasikviesti CLR mokymų vadovą į susitikimą su įmonės darbuotojais ir prie kavos puodelio aptarti aktualias vartotojų teisių temas, paprašyti elektroninio ar spausdinto informacijos paketo. Įmonės atstovai taip pat gali išklausyti kursą CLR mokymų vadovams ir patys konsultuoti kolegas vartotojų teisių klausimais – LVOA aprūpins visa reikiama medžiaga.  

Smulkaus ir vidutinio verslo atstovai, kuriems svarbu žinoti vartotojų teises ir kaip jas tinkamai užtikrinti, kviečiami kreiptis į Lietuvos vartotojų organizacijų aljansą. Daugiau informacijos www.lvoa.lt arba tarptautinėje projekto svetainėje https://www.consumerlawready.eu